duminică, 11 noiembrie 2007

Micul Paris

Aseara am vizitat Food Court-ul din magazinul Unirea, situat la etajul 4. Am auzit ca s-a deschis pe 1 iunie dar nu am avut ocazia sa merg pana acum. Arata destul de bine, designul dandu-ti impresia unei strazi parisiene, cu bancute si felinare. All in all, nu prea schimba chenarul magazinului Unirea, preturile fiind destul de piperate. Pe langa obisnuitul Spring Time care il intalnim oriunde, mai sunt si cateva "pub"-uri noi cum ar fi : La gara 'n Pub, Cafe Baraka, un loc cu sushi care nu mai tin minte cum se cheama, un local cu mancare traditionala si alte cateva. Noi (eu si prietena mea) am fost la Cafe Baraka. Am zis sa iesim din tiparul normal si sa ne avantam spre o experienta mai diferita. Bad choice :). Localul e dragut, mancarea e buna, dar preturile iti taie pofta de mancare. De bauturi nici nu mai vorbesc (o sticla de cola de 250 ml 5 lei). Asa ca, daca nu cumva vreti sa aruncati banii pe geam, cautati un alt restaurant. Tot la acest etaj am gasit si FunLand-ul(care ocupa de fapt toata aripa Splai) . Multe metode de a te distra aduse la un loc. Cum era de imaginat, majoritatea persoanelor de acolo erau copii, care gustau fericirea cu ajutorul jocurilor mecanice. Existau de altfel mese de biliard si alei de bowling (desi pretul e cam ridicat .. 93 lei /h pt bowling).

In concluzie, acest etaj 4 mentine tiparul impus de Unirea Shopping Center si ofera spatiu pentru a iesi din cotidian. Dar trebuie sa ai buzunarul adanc pentru ati permite aceasta iesire.

Niciun comentariu: