sâmbătă, 10 noiembrie 2007

Ziua a 2-a

M-am trezit de dimineata (pe la 10:30 :D). Am mancat (putin, pentru ca sunt student :) ) si am intrat pe blog.. Mi-am facut un nou logo :> care nu stiu sigur la ce ajuta. Also, am pus si adsense-urile ca nu strica niciodata. Inca nu ma apuc de scris serios. Nu am starea necesara. Afara e frig, urat, o toamna murdara, care stinge in mine orice gand poetic.

..Si uite asa raman in pana de idei cand ajung la sfarsitul postului :) .. Nu stiu daca ar trebui sa spun Pa! .. Oricum acum nu imi citeste nimeni blogul .. si chiar daca l-ar citi.. ar vrea cine sa vada la sfarsit " Sa aveti o zi buna"? Chiar existe persoane atat de naive incat au impresia ca un astfel de mesaj le este dedicat si chiar se simt bine cand il vad? Si in sfarsit, este o problema de bun simt? Normal cand te desparti de cineva il saluti. Se aplica regula si aici? Sa presupunem ca raspunsul este da. So ...

Have a nice day !

Niciun comentariu: