luni, 26 noiembrie 2007

Time passed

Multe s-au intamplat in ultima saptamana, dar nu am apucat sa scriu nimic pe blog despre asta. M-am mutat din vechiul barlog, iar amenajarea si curatarea noii camere mi-a ocupat mult timp. De altfel pana ieri seara nu am avut net .. so no harm done :) .

Sambata am iesit cu prietena in oras si am mancat la un restaurant destul de "fitos". Aveam chef de rasfat (si l-am primit). Am fost la restaurantul City Bistro din CityMall. Mancarea gustoasa (am servit File de salau cu lamaie si cartofi prajiti, iar prietena mea pulpa de porc la tava cu ciuperci), preturile acceptabile si serviciul incantator ne-au creat o stare minunata. Ulterior starea a fost distrusa de magazinele din Bucuresti. Cautandu-ne niste haine, am observat ca gusturile noastre nu se incadreaza in "tendinte". Am "rasfoit" prin magazine 2 ore si ceva, razand de ce este "trendy" in acest moment si de culoarea sezonului : MOV.

Duminica a fost o zi ceva mai activa. Dimineatza ne-am exercitat dreptul de vot, apoi ne-am plimbat pe Calea Victoriei si pe Strada Lipscani. Am admirat din nou gigantii de piatra nascuti in Bucuresti ( Casa Poporului, CEC-ul, Muzeul de Istorie). Apoi ne-am indreptat spre Piata Presei Libere, deoarece stiam ca la World Trade Plaza se organizeaza un targ de cafea si ciocolata. Dupa cum va imaginati, incinta era plina. Abia aveai loc sa te misti si sa furi o privire la pralinele expuse. Am mancat frigarui de fructe in ciocolata belgiana (5 RON) si o ciocolatica elvetiana (1 RON). De alte preturi nu ne-am putut atinge... cred ca era ciocolata destinata inaltei societati. Am fost dezamagit deoarce nu am gasit ciocolata calda cu aroma de menta, pe care o caut de ceva ani buni. Am plecat, cu o amintire frumoasa si cu gustul bun lasat de ciocolata in gura.

Obositi, ne-am retras in incaperea noastra, am vazut un film si am adormit, rememorand lucrurile intamplate.

Hope you enjoyed your week end as well as we did. :-h

Niciun comentariu: